Missa inte Gran Fondo etapploppet i FAlun 11-15 augusti!!
Oskar Ekman
| 2010-07-28
¡Hola amigos!
11-15 augusti är det etapplopp över totalt 60 mil i Falun.
Fem etapper varav den längsta 17 mil
2 med avslutning i SM backen up mot Lugnets hopptorn
Ser sjukt kul ut!!
Aupa Hofvet!
Medskickad länk: Länk till inbjudan och etapperna
Va?
| 2010-07-28
Är det inte vinter så långt norrut då?
Vilka skall köra?
Oskar Ekman
| 2010-07-29
Vilka fler än jag skall vara med!? 5 dagars etapplopp bara 20 mil från Stockholm! Gemensam start. Över 300 anmälda.. Kan det bli bättre? Fantastiskt kul! Jag kör alla dagar. Första dagen är det 13 mil upp till Rättvik och tillbaks. Skön lång stigning efter Bjurs. De följande två dagarna avslutas med brant målbacke i Lugnet. Lördagen är det 17mil.. Jag hoppas att vi blir många från Hofvet!!
Årets höjdpunkt
Thomas C
| 2010-08-03
Givet Oskar. Både du och jag har ju kört förrut och vet att det är riktigt bra arrangerat. Jag är nyss hemkommen från M6 i Laholm, där vädret kunde varit bättre 2 av dagarna, i övrigt bra dagar.
Jag hoppas på att fler snabba anmäler sig så att vi kan hjälpa varann där framme.
Kanske
Kaspar
| 2010-08-03
Jag åker ev. upp och kör lördagen, inte helt klart ännu.
Inte hela.
Mats P.
| 2010-08-03
Jag kommer köra Fr-Sö alt Lö-Sö.
/Mats P
Hade varit kul
Eric
| 2010-08-03
Hade varit kul.. går det att kombinera med inskolning på dagis tro :-)
Inställt?
Lotta C
| 2010-08-03
Är det samma lopp som det står "inställt" på i tävlingskalendern på SCF eller är det jag som läser fel?
Motionsloppet är PÅ
Thomas C
| 2010-08-04
Från Stenberg - "När vi skapade loppet från början var det tänkt att vi skulle ha haft med eliten också och att vi då skulle ha haft etappmål på olika platser men då vi inte fick klart med de sponsorer som vi behövde blev det istället en renodlad motionstour i år."
Det är alltså elitloppet som är inställt, motionsloppet som skulle gå på morgonen före är inte inställt.
Estoy en..
..Donostia
| 2010-08-07
Borde innebära att det blir ett ganska bra startfält da manga hade etapploppet elit i sin kalender..
Kul!