Roslagshösten
Peter Öhman
| 2010-07-21
Med 13 dagars marg till LidingöL känns Rhösten kul att köra. Undrar bara om hur det kommmer att organiseras när det gäller starttider. Körde Rvåren o ledde en Master där men tyckte att starten var allmänt virrig. Kommer det till RH att vara seedningsgrundade klasser? Vore väl en ide grundat på resultaten från tidigare lopp? Tyckte även att målgången var dåligt representativ för klubben. Varför inte satsa på ett berg med proteindrycker/ enervit drycker ½ vägs att dela ut men framför allt vid målgång. Vem vill ha torra ostfrallor då..
Torra?
| 2010-07-21
Fick både macka och korv vilket var vad jag ville ha.
Hej Peter
MC Rickard
| 2010-07-21
Vi som jobbar med RV resp RH e tacksam för all hjäp som övriga medlemmar ställer upp med,Så du är välkommen att ringa mig så skall jag se till att du kommer med i organisationen och får vara med så att det funkar bättre, Alltid roligt med folk som har bra iderer och vill jobba idielt för klubben.
Hälsn Rickard Lundberg som kör MC på loppen och lite övrigt.
Du hittar mina kontakt uppgifter i medlemsregistret.
RH tips
Peter Öhman
| 2010-07-31
Hej Rickard såg inte din epost, men kan bara tipsa om AXA s gainer med bra sammansättning och som Vasaloppsarr. bjöd på till stor förtjusning efter målgång. Den finns på ex. Citigross för 10:-st mindre om föreningen köper 100tals antar jag.
Energidryck i depåer är oxo uppskattat. Behöver inte själv men för de som anv depå är Enervits sportdryck frekvent vid flera långlopp (finns som pulver) och som kick för de som är trötta innan målgång Enervits stora gel med koffein i 15:-st. Vi ses vid Rhösten.