SUB 8 #2
Johan Bernås
| 2010-03-15
Tränar gemensamt igen
Nu på lördag (20:e) sticker vi ut igen
tid 08:00
3-4 timmar
plats: tbd
Luther?
Sjusovaren
| 2010-03-15
Kl 8:00?? Vad liknar detta? Sibiriskt arbetsläger? Kom igen - lite humanare tider vore trevligt!
Håller med!
Galab
| 2010-03-15
Jag hoppas på gemensam träning för sub 8. Då måste tiderna anpassas till flertalets intressen. Har väldigt svårt tro att de flesta vill börja kl 8. Man ska ta sig dig också och äta frukost.... Kl 10 är bra tid. Det kan ta en timma för många att ta sig till mötesplatsen. Och vem vill inte sova till 8, i vart fall, en lördag!?
sova till 8 vore en dröm
| 2010-03-16
många med barn, tycker att 8:00 är en bra tid :)
för några år sedan hade jag röstat på 12:00
Vadå barn
Filosofen
| 2010-03-16
Varför utgör folk med barn en så bra referens? Kan man inte lika gärna använda vad folk med fett hår tycker som utgångspunkt? Eller folk från finland?
Inte ens barnägare påstår ju att de går upp frivilligt. Självklart kan man inte tillfredställa alla - men 8:00 en lördag??? Kom igen! :)
PS. Själv är jag innehavare av tre barn. Samtliga fick mycket tidigt lära sig att hålla truten på morgonen. Det är det många som nu är tacksamma för.
08:15 Shell slagsta
Johan Bernås
| 2010-03-19
Gemensam träning är frivillig :-)
Jag förstår att flera tycker att detta är tidigt, men jag vet att flera med mig tycker att klubbens gemensamma tider är för sena, då de har barn som inte håller truten/har barn som inte kan vara ensamma hemma själva/har en partner som också har behov av egen tid på helgen/
Vi kommer att bestämma när och var för kommande träningsrunda direkt efter passet på lördag
VR starten är tidigare än 8:15 ;-)
Varmt välkomna att köra på lördag, vi kommer att som förra gången köra hyfsat lugnt, men något längre än förra gången (vi körde 2.5 timmar gemensamt förra gången)
Vuxengrupp
Galab
| 2010-03-19
Smart att bestämma tider för framtida träning efter en träning där vi som sover normalt inte ställer upp. Exkludering från början alltså. Kan man inte ha en barngrupp och en för vuxna?